עמי מנדלבוים מזרונים

מזרון למיטה זוגית

נמאס לכם לקום עם כאבי גב? השינה המשותפת הורסת את מערכת היחסים? בן הזוג משתלט על הצד שלכם במיטה? הגיע הזמן לעבור למזרון זוגי איכותי: חייגו עכשיו לנציגי חברת מנדלבוים עמי בע"מ, ונספק עבורכם מגוון פתרונות שינה מתקדמים!

מזרון זוגי

כל היתרונות של מזרון זוגי איכותי

בחברה שלנו מכירים היטב את הצרכים של בני זוג המעוניינים לשפר את איכות החיים. בניגוד למזרון יחיד, מזרון זוגי נועד לענות על מגוון מטרות שונות וייחודיות:

– שינה ערבה.
– מניעת בעיות בריאות וגב.
– שיפור מערכת היחסים הזוגית.
– הקצאת מרחב שינה פרטי לכל אחד מבני הזוג.
– מזרנים אסתטיים המשתלבים בעיצוב חדר השינה.

אצלנו המזרן הוא לא רק פריט פונקציונאלי, אלא דרך חיים. כל אחד מהנציגים שלנו מנצל עשרות שנים של ניסיון בהתאמת פתרונות שינה לזוגות, לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ומוסדיים ועוד. אנחנו יודעים שחשוב לבחור מזרון המעניק תמיכה לגב, מבלי לוותר על הצרכים הספציפיים של כל בן זוג. תנו לנו לשפר את איכות מערכת היחסים שלכם, ולהתאים עבורכם את המזרון המושלם, לצד פתרונות שינה נוספים כגון כרית אורטופדית איכותית.

מדוע לרכוש מזרון זוגי אצלנו?

חברתנו פועלת משנת 1955 ומציעה פתרונות שינה באיכות ואמינות ללא תחרות. אנו יודעים כיצד לייצר את כל סוגי המזרונים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, מנצלים את הטכנולוגיה המתקדמת בתחום פתרונות השינה, ומעמידים לרשות בני הזוג הצעות מחיר משתלמות ומתחשבות.

בני זוג המגיעים אלינו נהנים מיחס אישי מהרגע הראשון. אנחנו עומדים לרשותכם כבר בשלב ההתייעצות, דרך התאמת הצרכים, ועד אספקת המוצר ותקופת האחריות.

מעוניינים בייעוץ או הזמנה של מזרון זוגי? חייגו: 073-7584385

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-6811180
דילוג לתוכן